niedziela, 5 listopada 2023

Mój dzisiejszy sen o moim bracie

 Mój brat dosyć często mi się śni bo często myślę o nim. Dziś w nocy śniło mi się, że mój brat miał wspólnika i założyli razem w tym śnie myjnię samochodową jak i ja próbowałam się dodzwonić w tym śnie do mojego brata ale ten nie odbierał to zadzwoniłam na numer tej myjni ale odebrał jego wspólnik... Napisałam dziś memu bratu o tym śnie to ten powiedział mi,że...idzie właśnie na zajęcia jak i ma nadzieję, że nie będzie lania wody jak w myjni!!! Dobrze,że taki sen miałam a nie jakieś Golgoty czy inne tego typu by mi się śniły...

W moim dzisiejszym śnie szukałam kontaktu z moim bratem ale tak też było swego czasu w realu więc po raz kolejny śni mi się moja przeszłość... Niestety mój brat i tak chyba ma mnie gdzieś i pracuje razem z tymi dwiema kobietami jakie bardzo źle mi życzą czyli Agnes Deyn oraz G.B.S... I nie spocznę w spokoju dopóki mój brat nie zmieni pracy na lepszą, fajnie by było gdyby on pracował w takiej myjni. No właśnie-myjni. Myjnia może symbolizować fakt tego, że chciałabym się w końcu obmyć w goofna WSZIF-u jak i być czystą. Do tego bardzo dużo mi brakuje.

Mój brat to mimo wszystko "Przybysz z Kosmosu". Nosi w sobie takie światło jakie przyciąga do siebie i jest on moją duszą dualną. Przyciąga on do siebie wielu ludzi chociaż nie zawsze mu jego własny biznes wychodził. Na przykład w 2013 roku miał firmę z niejakim Mariuszem O. a w 2014 roku współpracował z ERMS Szkolenia czy jak oni się tam nie zwali a w latach 2014-2016 miał jakąś Fundację razem z Ireneuszem B.I za każdym razem mu nie wychodziło jak i jego plany kończyły jak spalenizna na panewce. Ale ciekawa jestem jak by mu poszło gdyby miał myjnię samochodową jak w tym śnie oraz czy i tym razem byłby on zmuszony zamknąć swój interes???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz