czwartek, 2 listopada 2023

Urodziny mojego kanału YouTube

 Dziś mój kanał YouTube kończy 14-ście lat. Jakimś dziwnym trafem założyłam go na dzień przed rozpoczęciem mojego procesu jaki rozpoczął się 3-ciego listopada 2009... Dziś mój kanał YouTube ma ponad 100-tu subskrybentów jak i dobrze prosperuje i jestem z niego bardzo zadowolona. Tego dnia te 14-ście lat temu nic nie wskazywało na to co spotkało mnie dnia następnego-wezwanie do sądu jak i rozpoczęcie oficjalne mojego procesu... Powinnam o tym napisać jak i wrócić na mego bloga jaki poświęciłam w całości memu procesiakowi i jest to nouw.com/elyon ale naprawdę czasem mi aż tak bardzo sił brak...


Gdy spojrzę wstecz nie a się inaczej patrzeć na pewne sprawy. Nie da się patrzeć w przyszłośc zwłaszcza,że ja wiem co może to oznaczać. Pewnie zjawiłby się jajczybułka gdybym tego chciała i mielibyśmy śmierdzące jak świnia bachory. Ale ja od dawna wiedziałam,że ja tak żyć nie chcę. Chcę żyć jako wolny człowiek bez żadnych zobowiązań. Nie interesuje mnie ani czerpanie uciech z życia sexualnego ani kochanie kogokolwiek!!! Tak jest od wielu już lat, że po prostu ja się brzydzę pracą czy współpracą a już tym bardziej relacją z drugim człowiekiem...

Moje pretensje opieram głównie o to,że ja wiem, że gdybym ja osobiście miała rodzinkę to bym się nad nią znęcała jak i wiem po prostu, że moje postulaty czy pretensje do życia świadczą o tym jak bardzo ja jestem istotą anty społeczną oraz odrzucam wszelkie normy czy granice norm oraz społeczności. Wchodzę zawsze tam gdzie mnie nie chcą na siłę a gdy moja siła zostaje pokonana to ja zawsze na tym tracę...


Jestem typem anty społecznym. Po prostu zwykłą psychopatką jaka woli udawać, że wszystko z nią ok jaka to ja niby jestem normalna. Mnie się da lubić lub nie da ale naprawdę ja nie udaje nikogo kim nie jestem jak i żyję w swoim świecie jak ta Elsa jaka miała być czarnym charakterem a podbiła serca tysiąca czy milionów osób... 

Mój kanał YouTube to youtube.com/user/socjotechnika jak i dzisiaj równy rok temu założyłam sobie kolejny kanał na YouTube i pragnę motywować innych do działania jak mimo wszystko...być psychopatą czy być sobą nie krzywdząc innych przy okazji. Oraz jak sobie poradzić będąc psychopatyczną osobowością. Ja staram się radzić sobie w byciu sobą jak i odpowiednio zarządzać sobą w czasie przez co znajduję czas tylko dla ludzi wybranych jacy zasługują sobie na dobre słowo odemnie. Tym jakim źle życzę po prostu moim zdaniem się należy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz