niedziela, 17 marca 2024

Dziś...równe 9 lat temu

 A tymczasem i dziś w rocznicę wtedy 8 mą rozmyślałam o swoim przyjacielu-kominie z nastawni W/NO. Tego dnia w 2015 roku brałam tablet w salonie Orange-taki zwykły Orange Tab coś tam czy Orange Sego jakoś tak to się urządzenie zwało i podpisywałam nową umowę... Myśląc o tym co mnie spotkało brałam ten tablet by mieć po prostu frajdę z posiadania gadżetu...  Byłam wtedy taka szczęśliwa. Cieszyłam się życiem. Gdybym ja wtedy wiedziała,że 9 kwietnia 2015 roku po godzinie 4 rano wymówię ostatnie słowa jakie brzmiały:"Umowa leży na drukarce" oczywiście miałam na myśli plan spłaty tego urządzenia a były to moje ostatnie słowa jakie wypowiedziałam w swoim ostatnim normalnym życiu to nie wiem co ja bym zrobiła wtedy...


Dziś gdy nadchodzi ten dzień zastanawiam się jak spędzić swoją 9-tą rocznicę mojego przybycia do... Tak jest. Nie chcę znać przyszłości bo przyszłość to dla wielu mąż i dzieci lub dziecko. Widząc u swojego boku jakiegoś rypanego mężczyznę czy matki karmiące w miejscu publicznym to aż mi się rzygać chce!!! Wiecie co-są inni ludzie, którzy zasłużyli sobie bardziej na proces niż ja. 

Nauczycielka jakiej nie pasowało,że jej uczennica zafarbowała swe włosy kolorową szamponetką nie powinna pracować w zawodzie bo wzięła i ucięła swojej uczenicy te zafarbowane końcówki a to podbiega pod paragraf naruszenia nietykalności cielesnej tej uczennicy i jeszcze osoby z otoczenia tej szkoły chronią taką jędzę przed mediami nie podając jej personaliów:

https://kobieta.onet.pl/wiadomosci/nauczycielka-obciela-wlosy-uczennicy-powodem-byl-rozowy-kolor/s4ccrdp

To jeśli ludzie sobie na tak dużo pozwalają nie zasługują sobie na miano bycia nauczycielem bo prawdziwy pedagog czy ogólnie nauczyciel powinien przymknąc na to oko a wszelkie kwestie wychowywania dzieci powinni zostawić rodzicom i nie jest to zagrożenie dla życia aby mieć różowe włosy!!! Tej nauczycielce powinien należeć się procesiak i to wielki z ograniczeniami do wykonywania zawodu!!!

Następne info-ja jako YouTuberka nie rozumiem jakże można kierować swoją aktywność do dzieci jeśli samemu się nie umie z nimi rozmawiać a co dopiero zapraszając fana teorii spiskowych jaki nie umie rozmawiać umiejętnie z dziećmi to dopiero żenada dla dyrekcji jak i dla tych młodych ludzi jacy teraz przez głupiego Rafika będą mięli zrytą banię na całe życie!!! A co na to Juli Juli Anek Żygadło jaki zarządza tą placówką bo jest to państwówka??? Moim zdaniem powinien on odwołać tę dyrektorkę jak i niechaj uważni będą rodzice co Wasze dzieci oglądają a nie jakiegoś Rafika jakiemu też nalezy się procesiak:

https://kobieta.onet.pl/fan-teorii-spiskowych-odwiedzil-szkole-podstawowa-dzieci-byly-wstrzasniete/0p1x9ww

Ludzie jeśli mnie się coś nie podoba np matka karmiąca publicznie piersią to przecież widząc taki widok nie podejdę do takiej i nie zbluzgam jej czy nie odciągnę siłą od dziecka bo to by było karygodne a tacy ludzie jak Rafik czy ta pseudo nauczycielka od obcinania włosów powinni odpowiedzieć grzywną lub naprawić swoje szkody!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz